四叶草

Tuesday, October 10, 2006

么嘢是写Blog?

我以为写blog只不过是写下心声, 讲下自己嘅life, 从來都冇啉个要show off, 或者讲啲 lan shi 訴话.
有啲人可以讲么都ngam, 有啲人讲么都"黑人憎", 是睇"果"个人点了睇"果"个人嘅.
开始啉住唔敢post 自己嘅blog上去, 是因为自己十几年冇写华语字, 文笔实在太差啦, 错字連連... 虽然不断被人笑, 但我觉得人是可以進步嘅, 更何况自己不是一个"呖"人, 更加要努力写好, 或者写多啲,一定可以越写越精彩!
中国人有句诉话, 讲多錯多, 真是一点都冇錯!

2 Comments:

At 11:09 AM, Blogger 火鳥 said...

Blog係好個人嘅嘢,鐘意點寫就點寫,但有時难免会遇到一啲不同嘅睇法,誤会是避不了嘅,正所謂关公都有對頭人,曹操都有知心友,少少誤会係無傷大雅嘅,聽日就吹走咗喇~

最緊要,唔好停寫Blog!比人窒窒下就会進步架啦~正如飛機,唔逆風,點飛呀?係咪?加油!

 
At 7:58 PM, Blogger 爽身粉 said...

Sorry ha, 搞到大家误会我和你有“牙齿印”。
他们男人不明白我们女人。
我们一直都是这样DIAO来DAIO去的啦!
我也是很LAN SHI的啊。
我是怕你得罪人吧了。

写BLOG的确是係好個人嘅嘢,
你写是想与大家分享你的BLOG对吗??
但是如果新娘有看你的BLOG呢??
试想,她的婚宴给人踩到一文不值,会很伤心的哦!!!

还是写回你的旅行心得啦。我爱看。。。

 

Post a Comment

<< Home