四叶草

Wednesday, September 20, 2006

俾錢仲要受气

其实真是不怪得甜甜对大马没晒信心, 佢要移民悉尼可能是明智的选择,我们国家的人民的確好黑人zhang. 我想火鳥先生都有同感是吗?
吃lunch 时, 叫马來mee goreng, 结果等佐又等, 都輪不到我, 我再等, D同事都吃完啦, 仲等, 问佢仲面黑黑话沒得閒, 原來D 马來同胞不想了做我们唐人生意, 结果都是吃白果, 激到我一肚气, 闹佢一歺, 原來KL仲有咁个人.
跟住, 遇到冇良supplier, 生意没做到时, 广到天上有地下冇, 啉住信佢啦, 仲俾downpayment 呢! 结果交貨的, 貨不对板, 搞到客仔呱呱吵,叫改过时多多嘢广, 话冇錯, 仲要加錢 , 不是不改, 大佬呀! 明天要dateline 呀! 结果被偪加錢做啦! 我以后都不再信口甜说话嘅supplier.
人善被人蝦! 以后要做恶人. 话到尾, 我去个咁多国家, 除开韓國之外, 大马的確是服務最差嘅国家, 就算是法国咁LCLY, 不过佢地对遊客真是有一套, 语文溝通不到都冇所謂, 尽量做到最好.
我啉, 都是决定跟甜甜离开这伤心地方都火星住啦! 大马是很危险的呀!

5 Comments:

At 11:27 PM, Blogger 火鳥 said...

可能移咗民去悉尼做二等公民,待遇仲好过响呢度。

 
At 8:46 AM, Blogger 爽身粉 said...

恭喜恭喜!
哇!终于等到你了,加油!
好美的照片,非常羡慕你!

可惜暂时我没时间写Blog,不过我会抽空看你们的.
星期六见....

 
At 12:15 AM, Blogger 都市守夜人 said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At 12:17 AM, Blogger 都市守夜人 said...

近"猪"者"赤".近"墨"者"黑".

mean:近的猪多心都赤赤痛!近的黑多一定衰!

 
At 8:50 AM, Blogger 四葉草 said...

Dearling! 我都好羡慕妳有两个cute cute 小朋友, 妳嘅大仔越來越靚仔哦! 得间出來飲茶啦!

 

Post a Comment

<< Home