四叶草

Monday, September 25, 2006

Puasa节, 塞车节

今天是puasa 第二日, 全KL放工时候大塞車, 结果我park 好架車,揾个 朋友去啤啤等匕奌. 原来匕奌后果然通車順畅. 其实我啲华人及印度同胞应该让啲马来朋友返屋企先, 佢地餓佐成日, 边仲有力踩clark子呢! 我啉我地应该早D或者迟D放工, 唔好連累塞車時間, 等D马来朋友順利返屋企Buka Puasa. 好啦! 天日开始全部开会set 早晨.

7 Comments:

At 10:38 PM, Blogger 火鳥 said...

阿草,妳寫廣東話都幾有趣,而在下就極之欣賞閣下的華語文筆,不知有沒有榮幸再閱呢?

 
At 11:00 PM, Blogger 都市守夜人 said...

PUASA塞車是指定动作,公司里的友族己开始"东倒西歪",九千条籍口了!

 
At 9:00 AM, Blogger 四葉草 said...

哗! 小鳥哥, 是贊我或者"zhek"我, 我华語文笔简直屎啦! 哈哈



毫哥, 通行都知Puasa节啲友族難搞啦!

 
At 11:15 PM, Blogger 火鳥 said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At 1:45 AM, Blogger 火鳥 said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At 1:49 AM, Blogger 火鳥 said...

客氣的說法:阿草,妳寫廣東話都幾有趣,而在下就極之欣賞閣下的華語文筆,不知有沒有榮幸再閱呢?

直接的說法:阿草,妳寫廣東話唔係咁掟,有好多錯字,不如妳用返華文寫法啦!比較順D。

得罪人的說法:阿草,妳廣東話寫法真係好屎,錯字一籮籮,用返華文寫法啦!至低限度冇咁屎呀!

撩交打的說法:阿草,妳咪再用廣東話寫法啦!妳咪話我窒妳呀!簡直狗屁不通!咁差就咪學人寫Blog啦!

絕交的說法:阿草,妳D廣東話寫法真係屎到冇人有,世間難尋,過注啦!咪響度獻世呀!咪話妳識我添喎!

遲早比人買凶謀殺的說法:阿草,妖!妳XXXX,妳XXXX,好QXXXX,唔好XXXXX,真係XXXXX。(由於爆粗,不便寫明)

不知草姑娘喜歡邊一種說法呢?

哈哈!說笑啦!其實寫Blog係好個人嘅嘢,妳喜歡點寫就點寫,邊個睇唔順眼就真係可以過注,之但係我們對妳愛之深痛之切,唔想妳的形象被妳的粵語文筆污染咗啫!相信我們的阻力會成為妳成功的推動力,加油!寫Blog不要停!Yeah!我地齊齊進步吧!

 
At 7:13 AM, Blogger 四葉草 said...

哗! 小鳥哥, 你踩得好应呀! 不过隻隻我都钟意...
我之前讲过, 我太久没写华文字啦!真是有点吃力! 請多多指教.

 

Post a Comment

<< Home