四叶草

Sunday, October 08, 2006

飲喜酒

结婚飲喜酒是主人家开心, 又或者是去飲嘅人伤心? 去飲人又会帶住什么心態去飲呢? 开心或不开心? 开心是因为又多一对新人, 替他们开心, 为他们欢呼鼓掌, 不开心当然是俾红包啦! 其实俾红包都不是不心, 最重要啲酒蓆菜色OK, so大家都开心.
今日我日甜甜参加舊同学婚宴, 首先得不到好招呼, 新娘同学好似不是好識我咁, 笑笑就算吧! 感覚好似白闯咁, 心好不舒服... ok 啦! 坐底等开蓆, 叫杯啤酒, 天啊, 主人家既然冇served 啤酒, 只有好难飲嘅红酒, 继我所知, 主家都几有錢, 点解咁"弧寒"? 唔好广啲菜色啦! 难吃兼唔新鲜... 仲有, 五十几位桌嘅酒楼, 既然净是有一间女厕 , air cond 又熱, 又haze 又煙...
是主人家唔識做, 又或者酒楼没责任... 搞到个个人客都complain.

3 Comments:

At 7:14 PM, Blogger 爽身粉 said...

有时你讲话都几 LAN SHI 下。红酒难喝、餐馆又热又烟、招呼又差等等。。

你以为每个都想你嫁到这样好?每个人都像你有 BUDGET?? 你结婚有好好招待每一人??

说话要有余地,不怪的没什么人要 DIAO 你了!!!

 
At 2:40 AM, Blogger 都市守夜人 said...

DIAO = 屌

忍吓啰!朋友做错嘢应多多包涵嘅!年纪越大朋友越少,可能她都有在你的婚宴赞妳好唎!

 
At 8:52 PM, Blogger 都市守夜人 said...

我错我错我错!,第日UNCLE请吃饭!

 

Post a Comment

<< Home